Sunday 13 September 2009

buku 1 prolog

blog ni teman buat bagi menjadi satu alat untuk teman mengekalkan tali persaudaraan yang pernah terjalin di sekolah yang teman amat cintai iaitu Sekolah Menengah Agama Izzuddin Shah Ipoh, Perak..nama blog ni SIS merupakan singkatan nama sekolah teman, S untuk sekolah, I untuk Izzuddin, S untuk Shah, nombor 99 merupakan tahun teman dan rakan2 mula bertemu di daerah tarbiyah ini,sementara nombor 41 melambangkan batch teman dan rakan2.teman arap, rakan2 sume akan melawat dan sama2 memeriahkan blog ni serta merapatkan ukhwah yang pernah terjalin 1 masa dulu..teman dengan ini juga ingin mengajak rakan2 agar sudi sama2 menjadi pengarang kepada blog ini dengan memberitahu teman email address rakan2 agar teman boleh invite untuk jadi author blog ni.





7 comments:

Anonymous said...

ni email aku..kappax_86@yahoo.com..acho

S.M.A.I.S.I.P 99-03 said...

wakaka..aku bru nak jd first comentator,tgk2 ko dh dulu..erm,mohd fakhrul anwar kan??saidina usman resident..thanx.meh kita sama2 pastikan yg blog ni terus idup..

Ilham Nur said...

dayat, ni e-mel aku, noer.ilham@gmail.com

Guru Panitia PAI SKDKP said...

Selamat Hari Raya..

lantzen said...

bgus2..chaiyok smue....

aq nk blajar gak mende2 nie..email aq:

sabri_nazri@yahoo.com

S.M.A.I.S.I.P 99-03 said...

aku dh invite kome,nnt approve then ley tulis dlm blog ni sekali

Anonymous said...

ni email aku ni utai kampung. avicenna_sis@yahoo.com aku rindu kamu